Sunday 7 October 2012

BBplus Collagen

Alhamdulillah.
Akhirnya jumpa juga penyelesaian kepada masalah selama ni.
 
BBplus Collagen.
Repair, Rebuild & Renew.
 
Sejak mengandung Aidil, isteri aku ada masalah kulit sikit.
Nak kata alahan bukan.
Macam2 doktor kami dah jumpa.
Doktor pakar pun kami dah jumpa.
Diorang cuma boleh kata mungkin pembawakan bayi dalam kandungan.
Lepas bersalin ok la tu.
Tapi tak jugak.
Macam2 usaha kami dah buat.
Ubat tak payah cerita la.
 
Sampai la beberapa minggu lepas aku tergerak hati nak beli 2 kotak BBplus Collagen ni.
Kasi isteri aku cuba.
Walaupun hati kecik tak berapa yakin.
Sebelum ni dah macam2 collagen kami beli.
Yg serbuk, yg jus, yg pil, yg koko & macam2 lagi.
Semuanya tak menjadi.
 
Tapi syukur alhamdulillah 3 hari lepas minum BBplus Collagen ni,
aku dah boleh nampak beza kat muka isteri aku.
Dia sendiri lagi la rasa macam2 perubahan.
Yg best tu jiran2 pun duk tanya pakai apa.
Tak ada pakai2 kak, minum je. Hehehe.
 
Repeat order.
Ramai yg nak cuba lepas tengok perubahan isteri aku.
Malam tadi pun selesai lagi 2 kotak.
Tetamu datang rumah dia nampak ada stok terus beli.
Padahal tu stok isteri aku tu. Hahaha.
Harini akan pergi beli lagi.
InsyaAllah dalam masa terdekat aku akan post gambar before & after.
 
Ada yg tanya (lelaki la) apa tu collagen??
Perempuan mesti tahu.
Aku malas nak cerita panjang lebar kat sini.
Bukan orang baca sangat pun.
Tengok je gambar kat bawah ni.
Apa fungsi BBplus Collagen.
 
 
 Kepada yg masih ragu2, advice aku cuba je dulu.
Tak cuba tak tahu.
 
Berminat boleh la call isteri aku.
Nak call aku pun boleh.
Amy 019-6996181
Azhar 019-6696181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...