Monday 22 October 2012

My 181 With JTX 1000

Awal2 pagi tadi aku ke Hulu Langat lagi.
3 hari berturut2 aku ke sana.
Kelmarin family day.
Semalam ziarah pusara arwah mak.
Dan pagi tadi aku ke bengkel kereta.
 
Dah bertahun2 aku jadi customer tetap bengkel ni.
Servis & kualiti kerja sangat memuaskan.
Ramai jugak kawan2 yg aku recommend sini tak lari tempat lain.
Tauke dia cina.
Sikit hari lagi berkhatan la tu. Hehehe.
 
My 1181 with JTX 1000.
Iklan sikit. Hahaha.
JTX 1000 tu apa enda??
Minyak Enjin atau ramai orang sebut Minyak Itam.
Sama je la dua2 tu.
Dekat 4 jam jugak aku menunggu kat bengkel.
Daripada cakap dengan bos masuk opis lambat sikit last2 cuti terus.
Apa boleh buat tinggal berapa jam je baki waktu kerja.
Tu yg cuti terus.
Lagipun wife aku bagitahu Aidil tiba2 demam panas.
Bagi ubat pun tak jalan jugak.
Kereta aku dah sihat, Aidil pulak yg tak sihat.
Mudah2an Aidil pun akan sihat seperti sediakala.
Amin.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...