Monday 29 October 2012

Dugaan Saat Akhir

Harini agak busy kat opis.
Duk siapkan report untuk meeting esok.
Dugaan melanda sebab printer tiba2 problem plak.
Terpaksa minta tolong member2 seunit untuk print segala.
Itulah bahana buat kerja last minute.
Lain kali kena lebih beringat sikit.
 
Semalam punya cerita.
Pagi aku ke Sg Besi rumeh member aku.
Servis Bio Aura.
Dah lebih 3 tahun pakai tapi tak pernah servis.
 
Mula2 datang air tak keluar.
Lepas servis & tukar filter A, B & C terus ok.
Air keluar pun laju je.
Alhamdulillah.
Member aku tu pun bukan main seronok lagi.
Susah nak buat susu anak bila air Bio Aura tak keluar.
 
Petang aku ke Bdr Baru Bangi.
Jumpa member bank aku, Hizam untuk urusan ATM.
Settle tu terus ke rumah abg ipar aku.
Baru dapat baby perempuan.
Tu yg saje pergi ziarah.
Amira Alaisya.
Sedap nama.
Sorry gambar lupa nak snap.
 
Selesai tu aku bawa anak2 jalan kat Taman Permainan sebelah PKNS tu.
Punya la syok main sampai Aidil tak reti nak balik.
Mengamuk2 bila aku ajak balik.
Dalam kereta pun melalak je sampai hampir accident la aku dibuatnya.
Malam pulak patutnya aku layan tetamu kat rumah.
Tapi terpaksa cancel sebab aku ada urusan yg lebih penting kat luar.
Urusan peribadi yg aku tak boleh nak tulis kat sini.
Mudah2an semuanya ok2 belaka.
InsyaAllah.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...