Monday 1 October 2012

Penapis A Pecah

Macam dah lama je tak jengah kat sini.
Padahal baru 2 hari.
Kebelakangan ni kesibukan yg melampau.
Macam2 urusan nak kena settle.
Terkejar2 jugak dibuatnya.
Itulah bahana bila suka buat kerja last minute.
Buat kerja tak rancang betul2.
 
Sebut pasal rancang ni, beberapa hari lepas aku sempat ke Taman Muda area Ampang.
Dah lama tertangguh.
Tak merancang punya pasal la tu.
Aku ke rumah acik Lina.
Kawan wife aku punya makcik.
Dia minta tolong tengok Bio Aura kat rumah dia.
Kot2 ada cara nak bantu.
 
Memang tak dapat nak bantu.
Ceramik @ penapis A dah pecah.
Dah 3 tahun guna tak pernah ganti apa2.
Ikutkan dah kena tukar filter A to E.
Tapi buat sementara dia minta tukar filter A je dulu.
 
Alhamdillah air dah keluar.
Tapi kualiti air tak berapa tip top la.
Dia dah set apointment dengan aku untuk turun sekali lagi tukar filter2 yg lain.
InsyaAllah ada kelapangan aku pasti datang.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...