Tuesday 23 October 2012

Layan Aidil Demam

Balik dari bengkel siang tadi aku sempat singgah Pejabat Pos kejap.
Pos BBplus Kolagen yg member2 wife aku order.
Produk terhangat di pasaran.
Sana sini orang sebut pasal BBplus Kolagen.
Lepas tu aku drop by kat McD Tmn Equine pulak submit dokumen.
 
Actually aku agak rushing jugak tadi.
Hati jadi tak sedap bila dengar Aidil tiba2 demam panas.
Sampai2 rumah dia tengah tidur.
Pegang badan dia memang panas sangat2.
Terus bawa pergi jumpa doktor kesayangan dia kat Klinik Jameaton.
Alhamdulillah kali ni tak ramai orang.
Tunggu tak sampai 5 minit dah dapat jumpa doktor.
Doktor kata suhu badan dia terlalu tinggi.
Bagi ubat pun kena selang 4 jam or 6 jam je.
8 jam tak boleh sebab panas sangat.
TQ doktor.
 
Sampai2 rumah dah maghrib.
Aku & wife solat, Aidil pun nak solat.
Tapi mulut merengek je.
Yg kelakarnya bila sujud dia terus tak bangun2.
Terbaring terus atas sejadah tak larat nak bangun.
 
Bila orang doa dia pun nak doa jugak.
Tapi larat angkat sebelah tangan je la. Hahaha.
Mata pun tak buka.
 
Habis solat, makan ubat terus dia pengsan.
Kesian aku tengok dia.
Dah lama dia tak demam teruk macam ni.
 
Mudah2an cepat la Aidil sembuh.
Susah abah nak bergerak ke mana2.
Dia nak berkepit je sebelah abah dia masa demam ni.
Asal aku takde sebelah dia merengek.
Tu yg tak tahan telinga ni.
Ni pun dia tengah tidur tu yg dapat update blog jap. Hehehe.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...