Sunday 21 October 2012

BBplus Kolagen Lagi

Alhamdulillah dalam kesibukan semalam sempat jugak hantar BBplus Kolagen customer.
Ini dah masuk kotak yg ke-2.
Dia sangat berpuas hati dengan perubahan kulit especially muka dia.
Dia beli dulu pun lepas tengok perubahan kulit muka wife aku setelah seminggu minum kolagen ni.
Secara peribadi aku & wife sangat happy dapat kongsi kebaikan kolagen ni pada rakan2 yg lain.
Itu cerita pasal kolagen.
 
Cerita makan pulak. Hehehe.
Malam tadi aku ke Restoran Wong Solo Bdr Baru Bangi.
Kali ni dengan wife & kakak aku.
Ikutkan aku ada bisnes appointment malam tadi tapi last minute cancel.
Tunda ke petang ni.
InsyaAllah kalau tak ada aral akan jumpa petang nanti.
Berbalik pada cerita Wong Solo.
Menu seperti biasa.
Set Ayam Penyet.
Set Ayam Bakar.
Empal Sapi.
Tempe Goreng.
Air Soda Gembira.
Baik punya nama.
Alhamdulillah rezeki Allah untuk malam tadi.
 
Walaupun minum air Soda Gembira tapi hati tak berapa nak gembira.
Aidil buat perangai pulak.
Melalak sepanjang masa.
Tiba2 je bukan ada orang pukul pun.
Turun kereta terus mengamuk.
Aku siap belikan aiskrim kat kedai sebelah tu lagi nak umpan suruh senyap.
Tapi tak jadi jugak.
Dah la mahal tak hengat.
1 cup kecik tu aku kena sampai RM18.60.
Aidil tetap melalak jugak.
Maka kesabaran aku pun terujilah akhirnya. Hehehe.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...