Monday 15 October 2012

Weekend Yang ??????

Alhamdulillah.
Weekend yg sangat busy.
Full dari pagi sampai malam.
Aikk kenapa alhamdulillah plak kalau busy??
Suka ke busy??
Yes sangat suka.
Busy untuk diri sendiri dengan busy untuk bos sangat berbeza.
 
Kelmarin (sabtu) full dari pagi sampai malam.
Pagi ke Presint 16 Putrajaya jumpa isteri aku punya member.
Then lepas hantar dia balik aku terus ke Jenjarom.
Dah alang2 sampai sana daripada 1 terus jadi 2 appointment.
Petangnya sampai je rumah isteri aku ajak ke Bdr Baru Bangi pulak.
BBplus Kolagen punya penangan.
Malam pulak aku ke Satay Willy jumpa group ATM aku dari Nilai.

Semalam (ahad) pun sama.
Pagi aku ke Warung Bunian dengan bisnes partner aku, Abg Mahadi.
Konvoi 2 kereta penuh.
Then aku spend masa dengan family jap bawa anak2 main kat tempat permainan Masjid Putra.
Kat bawah tu.
Tengahari tu lepas selesai solat & lunch, aku ke Nilai pulak.
Jumpa bakal bisnes partner aku, Solihin & geng2 dia.
Alang2 sampai sana sekali lagi lepak2 dengan group Nilai aku yg lain kat sana.
Malam keluar lagi tapi dekat je la.
Gerai Teh O Beng jumpa bisnes partner aku, Abg Man & isteri untuk PT.

Dua2 hari tu sampai je rumah pengsan tak ingat dunia.
Tambah pulak badan pun tak berapa sedap.
Bangun kul 3 pagi pun just settlekan apa yg patut je pastu sambung pengsan balik.
Tak dan nak buka laptop.
Tak dan nak update blog.
Tengok FB pun kat fon je.
Ni pun menggagahkan diri buka jugak laptop jap.
Update blog jap sebab ada bisnes partner dah duk tanya2.
Tapi sorry la disebabkan faktor masa aku upload gambar kemudian je ye.
Sekarang baru pukul 4.45 pagi.
Sempat 1 jam lagi untuk pengsan sebelum Subuh. Hehehe.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...