Tuesday 2 October 2012

BP Mall

Masa aku kat Johor baru2 ni, aku sempat ke BP Mall.
Mengisi masa lapang.
Sepupu aku ajak jalan2 sana.
Takde tujuan pun.
 
Tapi isteri aku bila dah sampai sana tiba2 je banyak tujuan. Hahaha.
Siap tak kasi aku ikut dia.
Tahu2 bila jumpa balik macam2 benda kat tangan dia.
Ayat standard.
Cantik2.
Murah.
Diskaun 50%.
Kat KL tak dapat harga macam ni.
Aku dah hafal.
 
Masa dia tengah shopping, Alya dalam jagaan aku.
Kasi dia shopping dengan tenang.
Masa ni Aidil tengah buli acik Baim dia kat tempat mainan.
Sian acik Baim dia terpaksa melayan karenah Aidil.
 
Balik dari BP Mall, kami singgah kedai mainan.
Saje jalan2 cuci mata.
 
 Aidil sambar kereta control.
Dah pegang terus tak nak lepas.
Tauke tu nak test pun dia menangis2.
Aku nak tolong bawa pun tak bagi.
Benda baru kan dia sayang lebih la.
 
Anak isteri happy, aku pun tumpang happy.
Isteri aku kata kalau nak shopping lain kali boleh datang sini lagi.
 
Azhar
019-6696181
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...