Saturday 6 October 2012

Tunda Esok

Tengahari tadi aku tak ke mana2.
Duk rumah je sambil tunggu abang aku & family dia nak datang.
Tapi tak jadi.
Then aku decide untuk keluar jumpa bisens partner aku, Farid.
Dah lama nak jumpa tapi tergendala je.
Alhamdulillah akhirya dapat jugak jumpa.
Buat Personal Touch.
Matlamat dah semakin jelas.
Tinggal buat je.
 
Selesai tu aku ada appoinment dengan bakal bisnes partner aku, Solihin.
Kami nak ke Easycash.
Tapi last minute dia kena masuk kerja pulak.
Tunda esok.
 
Rezeki lewat petang tadi.
Masa tengah lepak2 tiba2 dapat jemputan minum petang kat rumah kakak ipar aku.
 
Ada jemput2 dan sambal ikan bilis.
Ada goreng pisang.
Kena pulak dengan teh panas.
Memang terangkat. Hehehe.
 
Malam ni sepatutnya aku jumpa sifu aku, Abg Hamizul.
Pun terpaksa tunda ke esok sebab ada tetamu datang rumah.
Mudah2an apa yg dirancang esok akan berjalan dengan lancar.
InsyaAllah.
 
Azhar
019-6696181
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...