Thursday 11 October 2012

Minggu Ini

Sedar tak sedar esok dah jumaat.
Cepat betul masa berlalu.
Aku macam tak percaya je.
Mungkin sebab terlalu busy kat opis & luar opis minggu ni.
Tu yg tak terasa.
 
Pagi semalam sepatutnya aku ada seminar kat opis.
Seminar Pendidikan Kesihatan.
Khabarnya ustaz2 dari Darul Syifa' pun ramai yg datang.
Malangnya aku tak dapat nak join.
Bebanan tugas kat opis.
Lagipun petang aku ada training sistem.
Tak boleh tak pergi.
 
Lepas kerja aku terus ke Restoran Al-Azwath.
1st bisnes appointment untuk semalam.
9 malam pulak 2nd appointment kat McD Equine Park.
Nampak gaya semuanya positif.
Harini pun masih positif.
Cuma dokumen je belum submit lagi.
 
Harini pun ada 1 appointment malam ni.
Berminat nak tahu pasal ATM.
Port malam ni kat Presint 16 Putrajaya.
Member2 Putrajaya yg free jom la lepak sekali.
8.30 malam kat sana.
InsyaAllah.
Apa2 calling2 ya.
 
Azhar
019-6696181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...