Friday 19 October 2012

Saya Yang Menurut Perintah

Alhamdulillah selesai Subuh berjemaah dengan isteri.
Sementara dia tengah gosok baju aku sekarang ni, aku plak update la sikit2. Hehehe.
 
Patutnya harini aku cuti.
Dah apply kelmarin lagi.
Tapi tak lulus pulak.
1st time dalam sejarah aku mohon cuti tak lulus.
Tak lulus pun sebab ada benda urgent nak kena settle harini.
Pasrah je la.
Saya Yang Menurut Perintah.
 
Tengahari ni aku ada appointment dengan bisnes partner aku, Syed.
Mungkin nak turun HQ ATM kat USJ9.
Solat jumaat kat sana je.
InsyaAllah la tu pun kalau tak ada aral melintang.
Kalau ikutkan banyak benda nak kena uruskan kat sana.
Renew member2.
Nak buka bil new member.
Nak amik barang.
Nak beli barang yg kawan2 kirim.
Filter2 Bio Aura.
JTX 1000.
BBplus Kolagen.
Garam Buluh.
Ada lagi siapa2 nak kirim rojer2 la.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...