Sunday 21 October 2012

Pulut Kuning

Awal pagi tadi aku ke Hulu Langat lagi.
Ziarah kubur arwah mak aku.
Seperti biasa kakak aku tunggu kat sana je.
Dan seperti biasa jugak pukul 8 pagi dah sampai sana.
 
Sekitar kawasan perkuburan arwah mak.
Sunyi & tenang je.
 
Selesai baca Yassin & tahlil, aku & kakak aku pergi mencekik pulak.
Kali ni tak sepert biasa.
Kami tak port mamak.
Pagi tadi kami port kat kedai makan melayu dekat2 dengan Masjid Batu 10.
Makanan boleh tahan sedap.
Macam2 menu ada.
Rezeki Allah akak aku belanja harini.
Aku pekena roti sardin.
Kakak aku mihun soto.
Sedap katanya tu yg aku tapau untuk wife aku sekali.
Tapau jugak mi kari untuk abah.
Masa dah nak balik tu baru aku sedar rupanya ada jual pulut kuning & rendang.
Nampak sedap.
Tapi perut dah kenyang tu yg tak try.
Ada rezeki lain kali ingat nak try jugak.
Bukan senang nak dapat sekarang. Hehehe.
 
Tengahari aku tak ke mana2.
Just duk rumah follow up bakal bisnes partner yg aku jumpa baru2 ni.
Petang pulak ada 1 appointment.
Nanti aku story kemudian.
Dah masuk maghrib nak solat dulu.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...