Saturday 26 May 2012

2 in 1

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Tengahari tadi aku ada appointment di Summit USJ.
Wife aku punya member.
Dia berminat nak pakai Premium Beautiful (PB).

Disebabkan traffic light menghala ke Summit tu jem teruk, terus tukar plan.
Jumpa kat Restoran Cina Muslim USJ9.
Dia yang cadangkan jumpa kat situ.
Sementara tunggu dia sampai kami belasah la makan dulu.
1st time wife aku sampai situ.
Selalu aku tapau je.

Bisnes time.
Wife aku explain pasal PB.
Aku layan Aidil.
Bila dia minat nak beli, aku suggest la dia beli 2 set.
Senang nak basuh.
Dia kata mana ada duit.
Bila aku cakap akademi boleh bagi pakai free je.
Next moonth boleh dapat duit lagi RM6,000.Mula2 dia tak percaya.
Bila aku dah explain terus tak berkelip2 mata dia.
Tambah pulak dengar dapat pergi London & Paris.
Apa salah mencuba katanya.

Mudah2an semuanya akan berjalan dengan lancar.
InsyaAllah.

Selesai tu aku saje lalu kat stokis kejap.
Memang rezeki la buka pulak.
Sempat rembat JTX 1000 dan Tabung A Bio Aura.
Customer kirim.
Aku pun ada beli jugak barang lain untuk pakai sendiri.

Spirulina Blackcurrant dan Garam Buluh

Spirulina untuk anak aku.
Dan 1st time beli Garam Buluh untuk masak punya.
Selalu aku beli untuk minum je.
Ini pun aku ikut nasihat mentor aku, Abg Din.
Dia kata kalau minum aku sorang je yang minum.
Kalau masak, 1 family makan.
Itu lebih penting.
TQ sifu.

Dah alang2 sampai USJ, aku singgah jugak la Summit USJ.
Jalan pun dah tak jem masa tu.
Jumpa bisnes partners aku yang kerja kat dalam tu.
Abg Karim and the group.
Kebetulan frame cermin mata aku patah, terus singgah Focus Point.
Bisnes partner aku Sitti kerja kat situ.
Dia kata dah tak boleh nak repair.
Kena tukar frame baru.

Free gift

Anyway, TQ Sitti for the special promotion.
Beli frame baru macam2 aku dapat.
Tapi sorry tak dapat lepak lama sebab ada appointment lain kat Kajang.

Pukul 4.30 petang aku sampai Kajang.
Sebelah Metropint.
Nama Restoran Mamak tu aku tak ingat.
Aku mendemo dan didemokan. Hehehe.
Wife aku pulak handle Aidil sambil shopping barang2 baby katanya.
2 in 1.
Dekat pukul 6 lebih baru wife aku selesai.
Berjanggut aku tunggu.
Tahu2 penuh 1 bonet kereta.

Masuk je kereta Aidil terus pengsan tak ingat dunia.
Sampai rumah pun masih tak sedar2 lagi.
Enjoy betul dia dan mama dia agaknya.

Apapun syukur alhamdulillah.
Hari ni berjalan seperti yang dirancang.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...