Sunday 6 May 2012

Tak Menjadi

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah banyak benda yang dapat aku selesaikan sepanjang 2 hari ni.
Walaupun memang penat yang amat tapi aku enjoy.
Puas hati la.
Kalau weekdays memang masa dah terikat kat opis.
Kalau free pun petang or malam je.
Menjelang weekend je memang aku excited habis.
Macam2 benda boleh buat.

Semalam dari pagi sampai ke pagi aku kat luar.
 Lebih kurang pukul 8 pagi macam tu aku dah keluar.
Pukul 1 pagi baru sampai rumah.
Itupun ada yang aku tak sempat nak uruskan jugak.
Janji nak jumpa last2 tak jadi jumpa sebab kesuntukan masa.
Sampai bising mamat tu.

Harini pun sama.
Awal pagi aku dah keluar.
Pergi cuci kereta dulu sebelum ke USJ Taipan.
Breakfast dengan Abg Nasir dan anak dia kat Restoran Ubi Kayu.
CDM Kamarudin pun ada dengan baby.
Tapi tak sempat borak panjang sebab duduk meja lain2.
Agak rushing jugak la sebab ada kenduri kahwin.
Saudara sebelah wife aku.
Petang pulak singgah opis kejap.
Ada kerja urgent nak kena buat.
Lepas tu sambung balik kerja akademi sampai maghrib tadi.

Cuma harini aku rasa banyak benda yang tak berapa menjadi.
Serba tak kena je.
Tapi syukur la Allah cepat2 buka mata dan hati aku.
Kecuaian dan kesilapan yang sama tak mungkin akan berulang lagi.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...