Wednesday 16 May 2012

Selamat Hari Guru 2012


16 Mei 2012.
Selamat Hari Guru.

Terima kasih guru.
Terima kasih cikgu.
Terima kasih pendidik.
Terima kasih kepada mereka yang mencurah ilmu demi agama, bangsa dan negara.
Jasa mereka memang tiada bandingan.
Hanya Allah yang mampu membalas jasa baik mereka.

Masa di bangku sekolah, aku rasa terhutang budi pada semua cikgu.
Masa di universiti, aku rasa terhutang budi pada semua pensyarah.
Masa di pejabat, aku rasa terhutang budi pada bos dan rakan2 sekerja yang memberi tunjuk ajar.
Masa di akademi taipan, aku rasa terhutang budi pada semua trainer yang tak jemu2 membimbing.

Halalkan segala ilmu yang telah dicurahkan.

Ya Allah yang Maha Pengampun.
Aku mohon kau ampunilah dosa2 guru2ku.
Kau kurniakanlah rahmat dan kesejahteraan buat mereka dan keluarga mereka.
Amin.

Selamat Hari Guru

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...