Saturday 26 May 2012

Ole2 Bandung

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah banyak benda yang dapat diselesaikan harini.
Kerja di opis selesai.
Kerja akademi pun selesai.
Esok buka buku baru.
Cerita baru.
Perjuangan baru.

Hari jumaat yang menenangkan.
Kat opis pun tenang dan aman je.
Langsung takde gangguan.
Kalau hari2 macam ni kan bagus.
Baru semua orang rasa enjoy nak kerja.

Tengahari tadi lunch and solat jumaat kat Dengkil.
TQ to my bisnes partner, Syed yang ambil aku kat opis tadi.
Lunch kat port biasa.
Sambil makan sambil sembang bisnes.
JTX JTX dan JTX.
Betul2 dah pecah market.
Syed share pasal JTX.
Cara nak market.
Aku pulak share pasal cara gandakan income dengan JTX.
Apa lagi kalau bukan pakej.
Memang hangat.
Makanan yang dah sejuk pun terasa hangat. Hehehe. 

Solat pun kat port biasa.

Antara jemaah sebelah luar.
Aku port sebelah luar je tadi.
Dalam dah penuh.
Pukul 1.45 dah habis solat.
Agak cepat kalau nak dibandingkan dengan tempat2 yang lain.

Petang lepas kerja aku terus pergi jumpa member bank.
Janji nak jumpa pukul 6 tapi terlewat sikit.
Baru nak gerak dari opis, tiba2 big big big bos panggil mengadap.
Pukul 6.30 baru aku sampai McD.
Nasib la member tu ada lagi.
Jumpa sebab nak minta form je.
Form kat aku pun dah habis.
Macam goreng pisang panas jugak. Hehehe.
Dah alang2 jumpa tu macam2 jugak la borak.

Malam tadi lepak rumah je.
Kakak aku datang bawa ole2 dari Bandung.
Baru sampai Malaysia kelmarin.
Macam2 dia bagi.
Aidil dapat.
Wife aku dapat.
Aku pun dapat.
TQ kak.
Lain kali pergi la lagi. Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...