Tuesday 29 May 2012

Kerja Lebih Masa (OT)

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Baru berkesempatan nak update.
Terlalu busy 2 hari ni.
Bukan busy di opis.
Tapi busy dengan aktiviti di luar opis.
Dan yang lebih penting di luar waktu opis.
Lebih enjoy.
Lebih tenang.
Berbaloi2.
And really satisfied.

Kali ni aku malas nak cerita pasal opis.
Walaupun hati ni terlalu sakit.
Allah je yang tahu.
Aku hanya mampu bersabar dan berdoa je.
Mudah2an dilimpahkan nikmat yang tak pernah aku duga.

Petang semalam lepas kerja aku ada bisnes appointment kat Dengkil.
Sebelah malam pulak ada lagi 2 appointment.
Kat Bangi dan Serdang.
Petang tadi pun sama.
Gambar nanti upload kemudian.
Handphone tengah charge.
Malam ni pulak aku akan ke USJ Taipan.
InsyaAllah.

Ada jugak member tanya aku appointment apa??
Ini la kerja luar yang aku buat.
Part time bersama Akademi Taipan 181.
Jadi trainer dalam akademi.
Dalam masa yang sama aku masih lagi dilatih oleh senior2 dalam akademi.
Itu yang betul2 best.
Susah nak dapat teamwork macam ni kat luar.
Kiranya ini la overtime aku kat luar opis.
Sharing, sharing and sharing.
Berapa boleh dapat??
Alhamdulillah kadar yang aku dapat tak ikut Pekeliling Perbendaharaan yang berkuatkuasa.
Range RM500 ke RM1,000 sejam.
InsyaAllah.
Sehari berapa jam boleh kerja??
Seminggu berapa jam??
Sebulan berapa jam??
Bergantung sejauh mana kerajinan kita.

Aku tak peduli apa orang nak kata.
Yang penting aku tahu apa yang aku buat.
Sekurang2nya aku takde la .......

Pada rakan2 akademi di luar sana, jom gempur.
Umrah, London & Paris dalam genggaman.
Jumpa anda di Pentas Bukit Jalil 22 Nov 2012.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...