Friday 25 May 2012

Tauke JTX 1000

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Just nak share cerita malam selasa baru ni.
Seperti biasa aktiviti aku ke USJ Taipan.
Ada BOP Akademi Taipan 181.
Semakin hangat.
Semakin ramai yang hadir.
Maklumlah semua tengah excited nak terbang ke Londan & Paris.

Bisnes Partner aku, Syed

Dah jadi tauke besar JTX 1000 sekarang.
Nama Syed dan JTX 1000 memang tak dapat dipisahkan.
Semakin menjadi2.
Semakin ramai yang mencari2.
Semakin ramai yang tertanya2 tentang JTX 1000 ni.

1 kotak JTX 1000

Tuu dia.
1 kotak terus dia borong.
Tak sampai sehari dia dah sms aku.

"Beb ko ada stok JTX lagi tak.
Aku nak pakai urgent ni 2 botol.
Member aku nak harini jgk.
Stok aku dah habis."

Itulah penangan Syed.
Tengahari tadi aku sempat lunch dan solat jumaat dengan dia.
Banyak benda yang aku belajar dari dia harini.
Macam mana dia boleh pecah market dalam masa yang singkat.
Memang hebat.
Tahniah beb.
Khabarnya minggu depan nak beli lagi 5 kotak.
20 botol la gamaknya.
Dah ramai sangat yang tanya.

Itu baru cerita pasal JTX.
Belum cerita pasal PB lagi.
Akan diceritakan di entry akan datang.
Tungguuu!!!! Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...