Saturday 26 May 2012

Kerja & Makan

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

18 - 20 Mei baru2 ni aku berkampung kat Port Dickson.
Ada kursus kat Hotel Seri Malaysia.
Alang2 tu bawa anak isteri sekali.
Lepak2 tukar angin kat sana.

Kalau ikutkan kursus tu agak heavy jugak la.
Maklumlah weekend pun masih mengadap kerja.
Prosedur kerja.
Tapi pada aku ok la.
Still santai jugak.

Itu dari segi kursus.
Bab makan pulak. Hehehe.
Pada aku makan agak "kureng" la kat hotel tu.
Aku tengok ramai jugak member2 opis duk belasah makan kat luar.
Aku pun merupakan salah seorang dari mereka la. Hahaha.

Breakfast luar.
Dinner or supper pun luar.
Lunch je tak keluar sebab cuaca panas dan masa agak suntuk.
So anak isteri aku pun makan kat hotel je.

Nasi Lemak Ayam

Menu breakfast Sabtu tu.
Saje try.
Kira ok la.
Wife aku try lontong.
Anak aku seperti biasa roti canai.
Gambar lupa nak ambil.

Ikan Siakap 3 Rasa

Ikan Pari Bakar

Supper Time

Inilah antara menu kami malam minggu tu.
Ada jugak menu2 lain yang aku tak teringat nak ambil gambar.
Dah lapar sangat agaknya.
Sampai pukul 1 pagi kami masih kat sini.
Siang cerita kerja.
Malam cerita bisnes pulak.

Makanan kat restoran ni memang superb.
Sedap la.
Ikan pun fresh.
Dan yang paling mengejutkan harga murah.
Kalau kat tempat lain tak dapat rasanya harga macam tu.

Ini je antara gambar yang ada.
Yang takda gambar tak payah la cerita. Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...