Monday 21 May 2012

Charger Punya Pasal

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Apa khabar sahabat2 pembaca??
Dah lama rasanya aku tak update blog ni.
Pagi ni bila buka blog rakan2 seperjuangan, aku tengok link aku kat tepi tu 4 days ago.
Hahaha lama tu.

Bukan takde benda nak share.
Banyak sebenarnya.
Cuma ada sikit masalah teknikal.

Isnin lepas charger laptop aku kong.
Still boleh pakai netbook.
Selang berapa hari lepas tu charger netbook aku pulak kong.
Semuanya disebabkan masalah wiring kat rumah aku.
Terus dua2 tak boleh pakai sekarang.

Jumaat lepas sebelum gerak ke PD, aku dah pusing 1 The Mines cari charger baru.
Tapi semua tempat takde stok.
Last2 aku order je dari PJ.
Minggu ni baru dapat.

Mudah2an semuanya akan berjalan dengan lancar.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...