Thursday 10 May 2012

4 Hari

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah masih dipanjangkan hayat hingga ke saat ini.
Kebelakangan ni ramai saudara2 yang telah pergi buat selama2nya.
Salam takziah buat sepupu aku, Tasha dan suaminya atas permergian Bob Kuman.
Semoga kalian tabah menghadapi ujian Allah ni.
Dan juga takziah buat kakak ipar aku, Kak Rahah atas pemergian ayah tercinta.
Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan hamba2 Allah yang beriman.

Esok dah masuk hari jumaat.
Hari yang penuh berkat.
Juga harijadi kakak aku.
Dan hari bonus akademi taipan. Hehehe.
Ada yang dah masuk tadi kalau tak salah.
Tahniah2.

Tapi aku bukan nak cerita pasal bonus.
Aku nak cerita pasal apa yang berlaku sepanjang 4 hari ni.
Isnin sampai la ke harini.
Sebenarnya aku macam tak percaya yang aku dah berjaya lalui 4 hari yang sangat mencabar ni.
Allah je yang tahu perasaan aku yang bercampur2 macam rojak buah ni.
Syukur Alhamdulillah.
Segala urusan dipermudah.
Allah Maha Kuasa.
Aku memang berserah je pada Dia.
Akhirnya semuanya berjalan dengan lancar.

So apa lagi??
Mari kita enjoy di Akademi Taipan 181.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...