Wednesday 4 April 2012

Aidil di Akademi

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Malam tadi aku terpaksa bawa Aidil ke Akademi.
Tak boleh tinggalkan dia kat rumah atas sebab2 yang tak dapat dielakkan.
Syukur la malam ni dia tak banyak buat perangai.
Dan yang paling penting dia tak melepaskan "hajatnya" kat akademi tadi. Hehehe.

Sampai2 tadi terus pekena Nasi Goreng Cina dulu.

Licin 1 pinggan.
CC Hamid pun ada bersama rakan niaganya.

Air pun licin dikerjakannya.
Buat la apapun Aidil, janji tak merengek.

Ni gambar kat dalam akademi punya training centre.
Aidil duk sibuk layan lori dia.
Sebelum tu aku ke stokis dulu buka bil dan beli barang2 yang kawan2 kirim.
Sambil tu amik form Petronesa sebab dah ada yang aku nak submit.

Bila part semua orang menyanyi, si Aidil ni pun nak menyanyi jugak.
Go Go Go Guangzhou katanya.
Siap berdiri atas kerusi lagi.
Bagus2 kecik2 dah semangat.
Pewaris aku bila aku dah takde nanti.

Leader aku, Abg Hamizul duk melayan Aidil.
Aidil pun nampak ok je dengan Abg Hamizul.
Agakya dia cam kot 3 minggu lepas Abg Hamizul datang lepak kat rumah aku tu.

Selesai semua aku pun demo la sikit.
Aidil pun sibuk nak demo jugak.
Tak kisah la janji tak bising.

 Wah close la.
Alhamdulillah.
Tahniah bro.
Welcome to Akademi Taipan 181.

Ini lah mentor dia.
CC Hamid.
Tahniah2.

Teruskan perjuangan.
Jumpa di Guangzhou, China.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...