Thursday 26 April 2012

Special For You

Special order and special delivery.
For one and only.
My wife.

 Syukur pada Allah kerana menganugerahkan dia untuk aku.
Kerana dia aku kenal erti tanggungjawab.
Kerana dia aku kenal erti kepimpinan.
Kerana dia aku kenal erti perjuangan / jihad.
Dan kerana dia aku tak pernah kenal akan putus asa.

Hahaha jiwang karat la pulak.
Saje je sekali2 buat surprise untuk wife.
Nak tengok wajah terkesima dia bila ada orang datang rumah hantar bunga.
Malangnya tak dapat nak tengok sebab masa member tu datang, aku ada urusan bisnes kat luar.

Buat apa nak cerita benda2 ni kat sini??
Memang taknak cerita pun.
Ni baru mukadimah. Hehehe.
Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal benda ni.
Aku nak buat promosi sikit je.

Sambutan Hari Ibu dah tak lama lagi.
Apa kata buat surprise sikit kat ibu tersayang.
Kalau takde ibu, ibu mertua pun apa salahnya.
Bakal ibu mertua boleh jugak.
Confirm dia dah tak pandang calon menantu lain. Hehehe.

Nak order jangan la last minute takut banyak tempahan masa tu.
Service dia memang tip top la.
Harga pun berpatutan based on kita punya bajet.
Penghantaran pulak sampai depan pintu rumah.
Memang terbaekkk.

Aku promote ni bukan apa.
Sebab ramai kawan2 yang tanya since wife aku tag gambar ni kat FB aku.
Lagipun orang yang buat ni member aku dari kecik.
Apa salahnya tolong member.
Sharmila nama dia.
Alhamdulillah sekarang dah jadi usahawan berjaya.
Husband dia pun member aku dari kecik jugak.
Senior dari aku setahun kalau tak salah.

Siapa2 nak order rojer2 la aku.
Nanti aku send no fon member aku ni.
Tak berani nak tulis kat sini sebab tak minta permission dia lagi.

P/S : Tak sabar nak order lagi untuk bisnes partners aku yang akan diraikan tak lama lagi.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...