Thursday 26 April 2012

Flashback

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Sedar tak sedar esok dah hari Jumaat.
Pada aku minggu ni merupakan minggu yang sangat mencabar.
Dugaan demi dugaan.
Ujian demi ujian.
Kesibukan yang terlampau.

Aku cuba flashback.
Isnin dan Selasa patutnya aku kena pergi kursus.
Tapi keadaan tak mengizinkan.
Banyak benda nak kena settle kat opis.
Dalam sibuk2 tu lunch time sempat lari lagi ke KL.
Urusan akademi.

Closing for Guangzhou.
Full pakej.

Petang patutnya ke Dengkil tapi tak jadi.
Aku yang terpaksa tunda atas sebab2 teknikal.

Esoknya lepas kerja balik rest dulu.
Malam ke Summit USJ.
Sebelum tu singgah Puchong jap jumpa member bank.
Semuanya urusan akademi.

Semalam full.
Lepas kerja ada 2 appointment kat area Serdang.
11 malam baru sampai rumah.
Itupun sebab aku dah penat sangat.
Ada je member ajak pergi minum2 kat mamak tengah malam tu.
Kalau aku on jawabnya pukul 1 pagi tak balik lagi.
Dah la awal pagi tadi ada meeting yang boleh tahan besarnya.
Sehari suntuk la sampai petang tadi.
Tak sempat nak buat apa2 benda lain.
Lunch time pun duk opis je siapkan report.
Syukur la rezeki datang.
Member opis tapaukan burger ayam special.
Memang time tu aku tengah kebulur pun sebenarnya. Hehehe.
Terima kasih banyak2 ye.
Jasa kalian akan dikenang selamanya.

Tadi pukul 7 baru sampai rumah.
Tengok2 ada tetamu kat rumah.
Tapi tak lama lepas tu semuanya balik.
Malam Jumaat agaknya masing2 nak baca Yassin.
Kejap lagi ni ada lagi tetamu lain pulak nak datang.
Nak kena standby dulu apa2 yang patut.

C ya.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...