Monday 30 April 2012

Bersama Rakan2 Akademi

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Terima kasih pada sahabat2 yang masih sudi jenguk entry aku ni.
Awal pagi tadi aku sempat lepak minum dengan bisnes partner aku, CC Azmi.
Port kali ni kat Desa Pinggiran Putra.
Alhamdulillah rezeki awal pagi dapat ole2 dari Muar.
CC Azmi beli masa dia balik kampung kelmarin.
Masuk je opis dapat ole2 dari Penang pulak.
Member opis aku, Ayus bagi.
Banyak tu dia bagi sampai koyak la plastik dibuatnya sebab berat sangat. Hehehe.
Syukur sangat2 memang murah rezeki harini.

Lunch time lepak dengan bisnes partner aku yang lain pulak.
Abg Rahman bersama Tab barunya. Hehehe.
Kami port kat Ali Bistro Presint 15.
Duk uruskan dokumen bisnes partner baru dia.
Mudah2an semuanya berjalan lancar.
Tengah sibuk2 tu tiba2 bos2 dari opis kitorang pun sampai.
Lepak2 minum sekali.
Hebat la Abg Rahman sambil borak2 tu boleh close Bio Zone Food cash sebijik.
Bos tu beli 1.
Untuk kesihatan family katanya.

Petang lepas kerja tadi aku ke Hospital Serdang kejap jumpa member.
Urusan peribadi sikit.
Then ke Pejabat Pos lagi sekali untuk pos barang yang member kirim.
Syukur la Pejabat Pos Mini kat Taman Equine tu buka sampai 8.30 malam.

Baru tadi ni pulak jumpa member aku Iwan kat area rumah aku je.
Dia siap bawa 2 orang kawan dia lagi, Shahir dan Man.
Seronok deal dengan orang yang memang bisnes minded macam diorang.
Semua kerja jadi mudah.

Selesai untuk harini.
Rasa enjoy dengan life aku yang macam ni.
Biarpun ada je kawan yang menjauhkan diri dari aku,
tapi hakikat sebenar lebih ramai kawan yang dekat dengan aku.
Dalam akademi ni rasanye kadang2 hubungan tu lebih rapat dari adik beradik.

Sekarang ni tengah lepak2 je kat rumah.
Layan cerita hindustan favourite arwah mak aku.
Gangga Jamuna Saraswati. Hehehe.

C ya.

Azhar
010-2207181
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...