Wednesday 11 April 2012

Bersabar

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Pagi tadi sebelum pergi opis aku lepak kat mamak terowong dulu dengan Danny.
Amik mood nak start kerja.
Restoran Darussalam

Licin Roti Telur dan Teh O.

Buat apa je pergi opis di hari2 cuti macam ni??
Majority yang datang harini siapkan kerja2 5's.
Termasuk la aku.

Semangat punya pasal wallpaper pun gambar 5's. Hahaha.
Audit 5's punya kriteria sebenarnya tu pasal la kena tukar gambar.
Esok ada internal audit 5's.
Aku salah seorang dari auditor yang dah dilantik.
Esok masa aku audit kalau ada desktop yang tak pakai wallpaper ni aku tolak markah terus.
Standby la ye tingkat 5. Hehehe.

Ni la yang aku kerjakan tadi kat tempat aku.


Minum dulu.
Mug banyak kenangan ni.
Beli kat Paris masa honeymoon dengan wife dulu.

Sebenarnya tujuan utama aku pergi opis tadi sebab nak prepare dokumen2
yang audit negara nak audit esok.
Tak tahu macam mana gaya esok ni.
Aku jadi auditor untuk 5's.
Dalam masa yang sama aku jadi auditee audit negara.
Dengan ada meeting lagi.
Tawakal je la mana yang termampu.

Balik dari opis tadi aku singgah McD.
Drive Thru je tapau makanan untuk baby dalam perut wife aku.

Panjang tu beb queue harini.

Dekat 15 minit jugak menunggu.

Kalau ikutkan ada je pilihan macam gambar kat atas ni.
Drive Thru masuk kanan.
Nak keluar masuk kiri.
Aku masuk kanan jugak la walau dugaan terpaksa menunggu.

Sama la dengan akademi.
Kalau nak berjaya kena la bersabar dengan dugaan.
Tapi kalau tak sabar masuk la kiri.
Macam gambar kat bawah ni.
Thank you dan selamat jalan.
Jalan keluar terbentang luas kat luar tu.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...