Monday 16 April 2012

Layan Aidil Makan

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Semalam punya cerita.
Layan gambar je la.
Biar gambar yang bercerita.

Breakfast kat Warung Bunian.
Aidil nak pekena Roti Canai.
1 keping dia sorang je belasah.

Mama Aidil pulak pekena Nasi Lemak Telur Dadar.
Siap ada ikan masin lagi.
Memang mantap.
Aku pun belasah menu yang sama.

Lunch kat Restoran Cempaka Rimba.
Ni kat dalam PKNS Bangi.

Aidil makan Nasi Goreng Cina.
Banyak jugak kali ni dia makan.

Mama dia teringin nak makan Chicken Chop.
Licin jugak.

Aku try Nasi Goreng USA
Not bad la.

Petang pulak lepak Restoran Ali Maju Presint 18.
Jumpa member opis aku Madi dan Ani.
Ada urusan sikit.

Aidil pun ikut sekali.
Buat peneman aku.
Sibuk dengan Twisties dia.
Mama dia tak ikut sebab layan tetamu datang rumah.

Ini semua cerita bab makan je. Hehehe.
Bab jalan2 and shopping2 nanti aku update lain.
Saje post kat sini buat tatapan anak aku kemudian hari nanti.
Bahan bukti yang menunjukkan aku tak pernah lupakan dia
walaupun aku sibuk kerja dan berniaga.

Azhar
010-2207181




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...