Sunday 8 April 2012

Aktiviti Hujung Minggu

Assalamualaikum.
Salam Hujung Minggu.

Syukur alhamdulillah kita masih dipanjangkan umur sehingga ke saat ini.
Mudah2an usia yang dipinjamkan telah dimanfaatkan sebaik2nya.

Seperti biasa hari Sabtu dan Ahad adalah hari yang ditunggu2 oleh kebanyakan yang bekerja.
Ada yang nak berehat2 kat rumah.
Ada yang nak bawa family jalan2 pergi bercuti.
Ada yang balik kampung.
Dan macam2 lagi.

Aku??
Lebih kurang sama je macam mereka semua.
Spend masa dengan family.
Cuma bezanya aku lebih banyak spend masa untuk urusan akademi.
Demo2 demo dan demo.
Bulan terakhir untuk fight ke Guangzhou.
Kalau tak demo pun aku buat personal touch dengan biz partners aku.
Memang cuti 2 hari ni rasa macam terlalu cepat je berjalan.
Tahu2 esok dah nak kerja.

Pagi semalam ke Selayang.
Tengahari ke Putrajaya.
Petang ke Bdr Baru Bangi.
Dan malam pergi santai2 dengan anak isteri aku.
Pukul 2.30 pagi baru kami sampai rumah. Hehehe.

Pagi tadi lepas breakfast dengan anak isteri aku,
masa untuk akademi pun bermula.
10 pagi USJ9 atau Putrajaya??
Aku decide untuk ke Putrajaya jumpa member yang aku jumpa semalam tu.
Dia nak bagi dokumen dan minta tolong aku story kat wife dia sekali.
InsyaAllah nampak gaya semuanya akan berjalan dengan lancar.

Selesai tu balik lunch kat rumah kejap.
Dominos Pizza Delivery.
Baby dalam perut teringin nak makan.
Rezeki harini dapat free coupon sebab late delivery.
Lewat 4 minit je pun.
Tapi dah dia nak bagi kan aku amik je la. Hehehe.
Lepas tu aku terus ke Kajang bagi melengkapkan misi ke Guangzhou.
Mudah2an segala urusan dipermudahkan.
Takde batu penghalang.

Malam ni pulak masih samar2.
Masih 50-50.
Kalau jadi appointment maybe dekat McD Tmn Equine je.
Buat masa ni sebelah malam tak boleh nak pergi jauh2.

Esok dah mula kerja.
Bermulalah demam 5'S.
Cepat2 la dapat sijil hendaknya. Hehehe.

Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...