Monday 9 April 2012

Baby Kiko On Board

Hahaha kebetulan pulak kepala Si Aidil boleh terpacul kat dalam foto ni.

Baby Kiko On Board.
Ini antara sticker pertama yang aku letak kat kereta aku.
Wife aku yang beria2 suruh letak.
Aku ni jenis tak berapa minat sticker2 semua ni.
Tapi bila dah letak semalam oraitz jugak.
Anything for u, Aidil. Hehehe.

Lepas Asar semalam aku tak ke mana2.
Appointment sebelah malam pun cancel.
So apa lagi masa untuk family.
Jalan2, makan2 and shopping2.
Wife aku dah sihat sikit ni panjang sikit la langkah.
Asalnya nak tengok2 je katanya survey2 dulu barang Aidil dan bakal adik dia.
Last2 lain jadinya.
Nafsu membeli tak dapat dikawal.
Terjebak la aku dibuatnya.
Bukan main lagi Aidil dan mama dia shopping.
Macam sesi lepas geram pulak aku tengok.
Lain takde semuanya Baby Kiko.
Favourite mama dia.
Itu yang sampai dapat sticker tu sebab over budget agaknya. Hehehe.

Sebelah malam kami spend masa lagi pergi makan2 pulak.
Dah lama rasanya wife aku duk berehat kat rumah.
Dah sihat sikit ni boleh la amik2 angin luar.
Yang penting enjoy.
Takde benda lain yang lebih menggembiraan aku selain dari tengok family aku ketawa.
Dugaan2 sebelum ni semua InsyaAllah ada hikmah di sebaliknya.
Terima kasih pada family, saudara mara dan rakan2 yang sentiasa support.
Aku bersyukur dianugerahkan Allah rakan2 yang macam ni.
Bak kata orang kawan ketawa memang mudah dicari.
Kawan menangis yang susah nak cari.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...