Monday 9 April 2012

Roti John Taman Warisan

Assalamualaikum.
Salam Sahabat..

9 April 2012.
Seperti yang telah dijangka, harini merupakan hari yang sangat mencabar.
So awal2 pagi lagi aku dah pergi cari motivasi dulu.
Minum2 denagn member2 opis sebelum memulakan kerja.
Bila dah masuk opis memang tak menang tangan punya.
Ada je benda nak kena buat.
Lagi2 tengah 5's ni.
Khamis ni Internal Auditor 5's nak masuk audit.
Dah la ketua auditor pulak tu.
Masak la kitorang. Hahaha.

Bila sebut pasal audit ni makin semak pulak kepala aku.
Baru dapat surat petang tadi audit negara nak masuk lagi Khamis dan Jumaat ni.
Tergendala lagi la kerja nampaknya.
Makin aktif pulak diorang semenjak 2 menjak nak PRU ni.
Confuse.

Lepas kerja tadi aku terus ke Tmn Warisan Putrajaya.
Ada appointment kat sana untuk urusan akademi.
Tapi aku sampai agak lewat sebab ada kerja last minute kat opis.
Sepert biasa kalau dah sampai kat Tmn Warisan tak sah kalau tak tapau Roti John kat situ.
3 RM10.
Memang sedap.
Sejak tahun 2006 dulu aku dah jadi pelanggan tetap dia.
Rasa sama je dari dulu sampai sekarang.
1st class.

Malam ni aku tak ke mana2 sebab ada tetamu nak datang rumah.
Barangkali tetamu yang bawa rezeki.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...