Thursday 19 April 2012

Dialog Malam Tadi

Sms antara aku dengan sorang member yang baru dikenali minggu lepas.

Dia : Salam en azhar maaf ganggu malam2. Sy nak tanya duit utk projek hospital ******** tu dah dpt ke?
Aku : Wslm. Dh lama dpt dh. Tgh nak buat pymt lg ni.
Dia : Aik msih kat ofis lg ke?
Aku : Kt umah layan fb hehe. Mksd sy tgh dlm proses nak buat pymt. Duit dh dpt rmx.x juta.
Dia : Bnyk tu. Boleh habis ke tahun ni?
Aku : Entah la. Nape tanya ada mslh ke? Patutnya bahagian sana lbh tau benda2 ni.
Dia : X la. Esok kn ada pra-meeting dgn SUB kami. En azhar pun kena masuk kn meeting tu?
Aku : Alamak ye la. Mcm mana sy boleh lupa. Ok tq2.
Dia : Tu la lyn fb je hehe.
Aku : Haha ada akaun fb? Nt sy add.

Selang beberapa jam lepas aku add, dia sms lg.

Dia : En azhar buat bisnes apa eh? Mcm best je tgk.

Alhamdulillah close appointment untuk weekend ni. Dari isu kerja tukar jadi isu bisnes. Aku tak cerita apa2pun. Dia yang tanya. FB dan blog punya pasal. Tugas aku just share je kat kawan2 yang minat nak tahu. Nak atau tak nak tu belakang kira. Kalau nak, tugas kami di akademi untuk bimbing dia sampai berjaya. InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...