Friday 27 April 2012

Penutup Guangzhou

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah selesai closing untuk bulan ni.
Nak kata closing betul pun tak jugak.
Still ada 3 hari lagi.
Macam2 keajaiban boleh jadi.
InsyaAllah.

Tengahari tadi aku sempat ke USJ Taipan dengan bisnes partner aku, Syed.
Sampai2 je aku terus ke stokis dulu buka bil dan lain2 urusan.
4 set Premium Beautiful.
4 Bio Zone Food.
Dan 3 Bio Aura pelengkap pakej ke Guangzhou.
Tahniah pada CC Hamid.

Blackcurrant Spirulina.
Pati air minuman kegemaran anak aku.
Memang saje beli untuk tambah stok anak aku.

White Coffee Shake.
1st time minum masa dinner minggu lepas.
Rasa sedap pulak tu yang try beli tadi.
Beli 2 kotak terus senang kalau tetamu datang rumah.

Selesai urusan kat stokis tengahari tadi, ingat nak makan dulu.
Tapi tak sempat so terus pergi solat Jumaat.
Lepas solat baru melantak.
Makan kat Restoran Ubi Kayu.
Layan jugak makanan2 dia.

Masa kat stokis tu ada la juga beli barang yang orang kirim.
Ingat nak pos laju terus lepas makan tu tapi tak sempat pulak.
Queue panjang sangat kat pejabat pos sebelah Ubi Kayu tu.
Ingatkan lepas kerja petang tadi nak terus pergi pejabat pos kat Tmn Equine.
Last2 kena tahan kat opis sampai pukul 7 lebih.
Terbantut segala perancangan.
InsyaAllah esok kalau ada rezeki aku pos la.

Alhamdulillah bisnes semakin rancak.
Sana sini orang call tanya pasal kehebatan barang.
Tapi lebih ramai yang call untuk tahu pasal Akademi Taipan.
Untung mereka yang masih bertahan.

Siapa2 yang berminat untuk bersama kami, boleh la rojer2 aku.
Nanti kita kasi set 1 appointment.
20 minit je.
Tak minat takpe.
Takde siapa yang paksa.

C ya.

Azhar
010-2207181
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...