Saturday 14 April 2012

Website AT 181

Assalamualaikum.
Salam Hujung Minggu.

Lama betul rasanya tak update blog.
Jujur cakap lately memang busy yang terlampau.
Banyak benda yang tergendala.
Sekarang ni kena kejar balik 1 per 1.
 
Sebenarnya aku baru sampai rumah ni.
Sehari suntuk kerja luar dengan akademi.
Banyak benda menarik yang aku nak share.
Cuma badan agak letih dan mata pun dah nampak bantal je.
Aku akan update kemudian.
 
Cuma entry kali ni sebenarnya aku nak promote sikit la.
Ada barang baru ke??
Bukan.
Aku nak promote website baru akademi.
Pada yang selama ni selalu sms dan email aku tanya aku apa tu akademi,
boleh la jenguk2 website ni.
Memang terbaeekkk.
Credit to Cikgu Dan Mentor Faridah Mohd Ali.
 
Azhar
010-2207181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...