Wednesday 18 April 2012

Baca Blog

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Syukur alhamdulillah masih dipanjangkan umur hingga ke saat ini.
Harini aku cuti.
Tak berapa nak sihat.
So lebih banyak habiskan masa rehat kat rumah je walaupun ada jugak keluar kejap2. Hehehe.

Aku happy harini.
Finally dapat jugak aku baca semua blog rakan2 akademi
yang dah dekat 2 minggu aku tengok2 macam tu je.
Tak sempat nak baca betul2.
Dekat 1 jam jugak aku mengadap tadi.
Banyak jugak cerita2 menarik yang aku dah ketinggalan.
Aku pun tak pasti kenapa lately memang busy yang teramat sangat.
Memang terasa la.
Kat opis tak payah cerita la.
Luar opis lain pulak ceritanya.

Banyak sebenarnya blog member2 akademi yang aku layan.
Antaranya yang tertera kat sebelah kanan skrin ni.
Yang ni kira top 5 la dalam list aku.
Yang lain2 pun ada jugak.
Kawan2 yang free2 tu sila la layan.
Banyak input yang menarik.
Yang positif2 belaka.
Yang paling penting takde isu politik. Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...