Tuesday 5 June 2012

Aquaria KLCC

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Semalam seharian aku kat keluar.
Spend masa dengan anak isteri aku sempena cuti sekolah.
Pergi dekat2 je.
Nak pergi jauh2 pun tak berani sekarang sebab wife aku tengah sarat.

Suria KLCC.
Sini yang paling mudah.
Saje nak bawa Aidil tengok ikan kat Aquaria.

.
Aidil nak layan konsert jap.
Konsert apa aku pun tak pasti

Sebelum masuk Aquaria sempat posing dulu.
Ambil feel. Hehehe.

Dah masuk Aquria.
Tersenyum lebar Aidil.
Gambar semua tak berapa jelas sebab flash kena off.
Dah la kamera aku ni cap ayam je.

Jom layan gambar.

Ni terowong yang kat dalam Aquaria tu.
Memang terbaeekkk la.

Ikan jaws pun ada.


Dekat 1 jam jugak berjalan kat dalam tu.
Memang enjoy la.
Kalau anak aku dah besar sikit lagi best kot.
Atleast dia faham sikit apa yang dia tengok tu.

Keluar je dari Aquaria, mama dia seperti biasa la shopping.
Buat kenang2an katanya.
Cari mug and fridge magnet.
Aidil pun boleh tahan jugak shopping nya.

Ini lah antara benda yang Aidil shopping.
Buku untuk dia main colour2.
Kat Kenny Rogers pun dia tak heran makanan.
Sibuk dengan buku ni.

Selesai makan kami jalan2 "window shopping" dalam KLCC.
Sampai Aidil pun tertidur.
Jenuh jugak la duk dukung dia sampai sakit kaki aku.
Dah alang2 dia tidur apa lagi ambil peluang la tengok wayang cerita Piranha 3D.

Alhamdulillah semuanya berjalan seperti yang dirancang.
Anak aku enjoy.
Isteri aku pun enjoy.
Penutup malam semalam kami ke Dagang Avenue, Ampang.
Akak aku ajak layan Burger Daging Bakar.

Superb.
Daging buat sendiri.
Besar dan tebal.
Sangat mengenyangkan.
Yang gambar kat atas ni RM8.60 each.
Berbaloi la.

Thats all.
I gotta go.
TQ pada yang sudi menjenguk.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...