Thursday 14 June 2012

Kembali Beraksi

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah harini rasa dah semakin sihat.
Badan pun dah rasa selesa sikit.
Baru la boleh fokus sikit.

Pagi tadi wife aku ada appointment doktor.
Minggu ni je dah 3 kali check up.
Alhamdulillah doktor kata dah boleh discharge.
Semuanya nampak dah semakin ok.
Appointment harini punya la lama sebab ada event apa entah.
Aku dan wife aku malas nak tunggu then kami pergi la cari makan dulu.
Again kami lepak kat gerai dalam kawasan surau yang aku share kelmarin tu.
Rezeki la tiba2 ada pulak ikan bakar tadi.
Try pekena 1 round memang terangkat jugak.
Murah pun murah.
Lupa pulak nak ambil gambar.

Petang tadi pulak ada appointment kat Gerai Teh O Beng 70 sen.
Aku kembali bergabung dengan trainer aku, Abg Hamizul.

Alhamdulillah nampak gaya macam berhasil.
Umrah, London & Paris punya penangan.
Kalau tak fight memang rugi.

Jomm.
Siapa nak follow, call la ye.

Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...