Saturday 30 June 2012

Dr Azizan Osman

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah harini aku bersama beberapa orang rakan niaga berkesempatan untuk tuntut ilmu dari pakar pemasaran, Dr Azizan Osman.
Dah lama sebenarnya teringin nak jumpa beliau.
Nak dengar sendiri perkongsian ilmu beliau.
Selalu dengar orang lain je bercerita.

Alhamdulillah harini diperkenankan.
Mungkin juga secara tak sengaja.
Aku sangat teruja.
Ilmu yang beliau bagi memang sangat berguna terutamanya bagi aku yang berniaga ni.
InsyaAllah ada rezeki aku pasti jumpa beliau lagi.


Hampir 5 jam sesi bersama beliau siang tadi betul2 dah buka mata aku.
Banyak benda mudah yang selama ni aku selalu terlepas pandang.
InsyaAllah kesilapan yang lepas akan dijadikan pengajaran dan sempadan.
Semoga aku akan lebih kaya dan berjaya bukan saje di dunia malah di akhirat kelak.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...