Sunday 10 June 2012

Hujan Dengkil

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Baru habis layan Netherlands vs Denmark.
Agak frust la Netherlands kalah 0-1.
Padahal dia control game.
Takpe la adat pertandingan ada menang ada kalah.

Cerita pasal semalam.
Pagi semalam aku ke Dengkil.
Alhamdulillah perjalanan pergi dan balik aku dilimpahi hujan rahmat.
Bagai membawa rezeki. Hehehe.
Aku jumpa member yang aku kenal kat tol Plus.
Dia kerja kat Plaza Tol.
Dia dapat contact aku dari bisnes kad yang aku bagi masa lalu kat tol Nilai.
Aku pun ingat2 lupa dah sebenarnya.
Tapi aku memang selalu la turun Nilai sebab group agak besar kat sana.

For sure la dia call aku sebab berminat nak tahu peluang yang akademi tawarkan.
Katanya gaji sekarang tak berapa nak cukup.
Nak kena cari extra income.
Tapi takut kena tipu sebab sekarang ni macam2 cerita yang dia dengar.

Alhamdulillah dia nampak peluang yang terhidang kat depan mata.
InsyaAllah Isnin ni akan buat full submission.
Lucky company dia kerja tu panel BR.
So mudah sikit untuk urusan dana.

Selesai tu aku balik rumah untuk bersiap2 ke kenduri kahwin pulak.
Isteri aku punya sepupu.
Majlis kat PPR Batu Muda, Selayang.
Nanti aku update kemudian.
Sorry ya.
Terpaksa berundur.
Ada kerja yang terpaksa aku selesaikan sekarang jugak.
Thanks pada yang sudi baca.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...