Tuesday 12 June 2012

Tak Banyak Beza

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Pagi semalam aku bawa isteri aku appointment doktor.
Sebelum tu sempat pergi breakfast kat warung dalam kawasan surau area Mardi.
Warung kecik je.
Tumpang kawasan surau.
Nama aku tak ingat pulak.
Tapi makan boleh tahan.
1st time makan situ.
Member opis aku introduce.
Ramai jugak staf Mardi dan staf UPM minum situ.
Tapi aku agak rushing tak sempat nak bertegur sape.

Lunch time aku ke BR Presint 14 Putrajaya.
1st time jugak cuba berurusan kat situ.
Mana tahu kot lebih efficient dari yang sedia ada.
Boleh la tukar angin.

Petang pulak aku duk layan radio je dalam kereta.
Jem tak hengat.
Perjalanan patut 10 minit je jadi lebih 1 jam.
Jumaat lepas pun sama.
Betul2 menguji kesabaran.
Semalam aku decide tukar jalan lain bila 15 minit jem tak gerak2.
Sudahnya 2 km punya jalan aku hadap sampai 20 km.
Tak kisah la yang penting sempat sampai sebelum maghrib.
Sempat singgah Drive Through KFC.
Tapau Whipped Potato untuk Aidil & Zinger untuk isteri aku.

Malam pulak ke Kajang.
Patutnya ke Satay Willy tapi dapat call last minute jumpa kat rumah je.
Close tak close belakang kira.
Yang penting dah share peluang yang ada.

Entry kali ni semuanya cerita kat luar opis.
Kat opis apa cerita??

Kat opis tak payah cerita sebab hari2 sama je.
Kalau ada beza pun sikit2 je.
Jumpa orang yang sama.
Karenah orang yang sama.
Tengok muka orang yang sama.
Pendek cerita memang tak banyak beza la.
So lebih baik tak payah cerita apa2.

Wallahualam.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...