Sunday 3 June 2012

Asam Garam

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.
Salam Hujung Minggu.

Semalam jadual aku agak santai.
Busy sangat tak.
Free sangat pun tak.
Banyak appointment cancel last minute.
Daripada 4 appointment, yang on 1 je.
Ini semua perkara biasa.
Asam garam dalam perniagaan.
Mana yang tak jadi tu, as usual aku spend masa dengan family la.
Sempat bawa Aidil potong rambut.
Sempat teman wife pergi beli barang2 dapur.
Sempat pergi makan2.

Lewat petang semalam ke rumah mertua aku.
Ada buat family gathering.
Makan besar.
Sebelum tu solat maghrib berjemaah dulu.

Menu makan macam2 ada.
Nasi Impit.
Kuah Lodeh.
Sambal Kacang.
Sambal Sotong.
Meehun.
Satay Willy.
Bubur Pisang dan lain2.

Malam tadi pun kalau ikutkan aku ada 1 appointment kat Restoran Maulana, Serdang.
Tapi last minute cancel.
Anak dia tak berapa sihat.

InsyaAllah ada rezeki mana2 yang postpone tu aku akan jumpa balik harini.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...