Monday 11 June 2012

Bersama Mentor AT 181

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Pukul 6 petang tadi aku jumpa CDM Kamaruddin dan CDM Kartini kat Sg Ramal.
Saje jumpa nak sembang2 bisnes sambil pekena Sate Willy.
Sedar tak sedar 1 jam lebih jugak la kami bertiga bersembang.
Macam2 tips yang aku dapat.
Macam2 ilmu yang aku belajar.
Sampai pukul 7.30 malam tadi baru balik.

Dah lama jugak tak lepak sini.
Orang tetap beratur panjang nak order Sate Willy.

CDM Kamaruddin.
Terima kasih kerana sudi luang masa.
Terima kasih kerana sudi kongsi ilmu.
Terima kasih kerana sudi bagi tips.
InsyaAllah akan dipraktikkan.

Pengetua Akademi Taipan 181, CDM Kartini.
Orang yang paling banyak bantu aku sepanjang aku bersama Akademi Taipan.
Terima kasih Kak Tini.
Berkat doa dan bimbingannya, aku masih bertahan hingga ke hari ini.

Aku betul2 bersyukur kerana dipertemukan dengan Akademi Taipan.
Siapa2 yang tertanya2 apa itu Akademi Taipan???
Meh call/sms aku.
Akan aku kongsikan.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...