Sunday 24 June 2012

Susah Nak Percaya

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Susah nak percaya.
Minyak enjin JTX 1000 boleh ubah kehidupan kita??
Nak cakap banyak pun tak guna.
Jom layan cerita pasal member aku ni.

JTX 1000.
Mula2 dulu aku syorkan kat member aku ni try pakai minyak enjin ni tapi dia tolak mentah2.
Macam2 la hujah dan pandangan dia.
Sampai aku ni pun dia cakap macam2.
Padahal aku suruh dia try je.
Dia siap debate lagi dengan sifu aku yang pakar pasal minyak enjin ni.
Entah macam mana 1 hari tu Allah buka pintu hati dia untuk try jugak.

Percubaan pertama.
Dan terus menerus menggunakannya sampai hari ni.
Jom tengok apa hasilnya.

Inilah hasilnya.
Sekarang dah jadi tauke besar JTX 1000.

Beberapa bulan yang lepas aku set 1 appointment dengan dia.
Kami lepak kat kedai makan area Dengkil.
Aku tanya dia.
"Kau percaya tak dengan JTX 1000 ni pun kau boleh buat duit lebih??
Bukan setakat pakai dan jual je.
Kau boleh dapat fixed income tiap2 bulan.."

Mulanya dia tak percaya.
Bila aku dah tunjuk cara, dia pun yakin dan dia cuba.
Alhamdulillah dalam masa beberapa bulan dah nampak hasilnya.
Setiap 10 haribulan dia dapat bonus masuk dalam akaun Maybank dia.
Nak tahu berapa??
Jumpa dan tanya la dia sendiri.
Secara peribadi aku memang tumpang bangga dengan kejayaan dia.

Sekarang ni pun dia tengah bercuti panjang dengan isteri dia.
Cuti2 Malaysia.
Habis dia tawaf negeri Kedah dan Penang.
Dari 1 tempat ke 1 tempat dia pergi.
Dari 1 hotel ke 1 hotel dia menginap.
Berbulu pulak mata aku ni tengok dia duk post kat FB. Hahaha.
Entah bila dia nak balik sini aku pun tak pasti.

Ni gambar dia yang aku curi dari wall dia.
Tengok la tu sekarang ni pergi bercuti pun pakai cap JTX 1000. Hehehe.

Terbaeekkk bro.
Kita buat, InsyaAllah kita dapat.
Kita percaya, InsyaAllah kita akan berjaya.

Syukur la.
Daripada pengguna, kini dah jadi usahawan berjaya.
Tahniah.

Anda bila lagi??
(Aku pinjam tagline dia)
Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...