Wednesday 13 June 2012

Ujian & Cabaran

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Syukur alhamdulillah masih dipanjangkan umur hingga ke saat ini.

Sebenarnya start dari malam semalam macam2 ujian dan dugaan yang datang.
Lepas selesai 1, yang lain datang.
Selesai lagi 1, yang lain lagi datang.
Bertimpa2 pulak.
Macam diatur2 je.
Tapi memang diatur pun.
Allah yang atur semuanya untuk menguji kekuatan aku.
Untuk menguji keimanan aku.
Untuk menguji sejauh mana kesungguhan aku.

Harini aku takde apa sangat nak share.
Aku pun tak berapa sihat sebenarnya.
Dah lama tak rasa macam ni.
Harap2 akan cepat2 sembuh seperti sediakala.

Aku selalu berdoa agar Allah beri aku kesihatan yang terbaik buat masa ni.
Sebab tanggungjawab aku terlalu besar sekarang.
Terlalu banyak benda yang aku kena selesaikan.
Biarlah aku terpaksa bersusah payah sekarang, mudah2an akan menyenangkan di masa hadapan.
InsyaAllah. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...