Saturday 2 June 2012

Jom Naik Tangga

1 Jun 2012.
Semalam.
Bermulalah kempen Jom Naik Tangga kat opis aku.
Maaf gambar poster terlupa nak ambil.
Penggunaan lif telah dihadkan.
Kalau ikutkan kat opis aku ada 4 lif semuanya.
Tapi sejak semalam dia aktifkan 1 lif je.
Itupun hanya boleh digunakan oleh orang2 tertentu.
Contohnya ibu mengandung.
Suami kepada ibu mengandung macam aku ni tetap kena naik tangga. Hahaha.

Objektif kempen ni sebenarnya untuk sihat fizikal.
Mengurangkan risiko ke atas penyakit tidak berjangkit.

Opis aku tingkat 7.
Tingkat paling atas sekali.
Bayangkan la kalau duk naik turun tangga je.
Kalau ada meeting lagi la.
Setengah jam awal dah kena keluar.
Nak turun tangga ambil masa jugak.
Kang dah habis meeting naik balik.
Belum cerita pergi makan or pergi surau.
Kadang2 barang tertinggal kat parking pun buat2 lupa je la. Hahaha.

So macam mana pengalaman aku 1st day bersama kempen Jom Naik Tangga??
No comment.
Hanya mereka dan keluarga mereka je yang tahu. Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...