Friday 22 June 2012

Duit Raya

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Sedar tak sedar dah masuk bulan Syaaban.
Lepas tu Ramadhan dan seterusnya Syawal.
Rasa cepat betul masa berlalu.

Ramai orang dah mula pun buat persiapan untuk raya ni.
Padahal puasa ramadhan pun belum lagi ni.
Puasa ganti tahun lepas pun silap2 tak habis ganti lagi. Hehehe.
Kat opis aku member2 dah start jual baju raya.
Kuih raya pun dah ada yang start bercerita.
Amboi semangat gila.

Aku terus terang la memang aku takde jual baju raya.
Kuih raya pun sama.
Cuma aku nak cuba bantu kalau ada siapa2 yang nak cari duit raya.
Kami di akademi ada cara.
Yang penting mesti kena usaha.

Kalau tak salah aku raya tahun ni dalam pertengahan bulan ogos.
So memang cun sangat la tu.
Buat tindakan segera.
Yang paling penting mesti kena percaya.
InsyaAllah 10 Julai ni boleh dapat RM6,500.
10 Ogos pulak dapat RM3,500.
Dan bulan2 seterusnya.
Akademi akan bantu.
Dalam masa 2 bulan ni pun dah boleh dapat lebih kurang RM10,000.
Dah tentu raya tahun ni akan sedikit berbeza dari tahun2 sebelumnya.
Bukan untuk kita.
Tapi untuk anak isteri kita.
Untuk kedua orang tua kita.

Jangan tunggu lagi.
Call/sms segera jangan segan2.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...