Monday 4 June 2012

Happy Monday

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.


Selamat hari isnin dan selamat bekerja pada rakan2 yang naik kerja harini.
Aku cuti harini.
Memang dah mohon dari minggu lepas lagi.
Dah lama gila sebenarnya aku plan nak cuti panjang tapi asyik tak jadi je.
Ada je halangan2 yang datang.
Tapi kali ni aku nekad cuti jugak la walaupun 1 hari je.

Apa je aktiviti harini??
InsyaAllah banyak aktiviti yang aku dah rancang.
Aktiviti cuti sekolah bersama anak isteri aku walaupun anak aku belum sekolah lagi. Hehehe.
Mudah2an semua yang dirancang akan berjalan dengan lancar.

Kebelakangan ni jadual agak padat sikit.
Tapi aku tetap bersyukur sebenarnya sebab ini peluang untuk aku cuba bantu kawan2.
Kebanyakan dari mereka sedang berusaha untuk mengubah kehidupan.
Aku cuma tunjuk cara macam mana akademi boleh bantu mereka.
Tapi kalau mereka nampak itu tak sesuai dengan mereka then terpulanglah.
Takde siapa yang paksa.
Yang penting mereka dah tahu apa yang akademi tawarkan.

Aku enjoy dengan apa yang aku buat sekarang.
Terima kasih Allah kerana membuka peluang istimewa ni pada insan seperti aku.
Terima kasih Akademi Taipan kerana setia membimbing aku.
Syukur Alhamdulillah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...