Wednesday 15 August 2012

Aidil Solat??

Gambar2 kat hospital haritu.

Sebenarnya masa aku snap ni Aidil duk ikut sorang pakcik depan dia tengah solat.
Dia nampak je pakcik tu nak solat terus dia pergi ambil sejadah dan bentang.
Dia ikut je apa yang pakcik tu buat dari belakang.
Aku rasa pakcik tu pun tak khusyuk solat kalau dengar bacaan2 anak aku ni. Hehehe.

Aku dah duduk tepi masa ni.
Tu yang dapat snap.
Nak tergelak aku tengok.
Masa rukuk yang paling kelakar.
Tangan macam tengah pusing throttle motor. Hahaha.
Tapi gambar aku tak dapat snap.

Ini la 1st time aku dapat tengok Aidil solat.
Selalunya dia kat belakang aku so memang aku tak nampak la.
Tak apa la Aidil InsyaAllah nanti dah besar sikit abah ajar cara solat yang betul ye. Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...