Tuesday 14 August 2012

Duit Raya

Duit raya.
Bukan bonus raya.

Nak share sikit pasal duit raya.
Maksud aku tukar duit raya.
Duit yang nak bagi kat budak2 masa raya nanti.
Tapi mak dan bapak budak pun kadang2 masih dapat lagi. Hehehe.

Ini je yang aku sempat tukar.
Berapa jumlahnya tak payah la tulis kat sini.
Tak banyak pun.
Ini pun aku minta tolong member aku, Ana yang tukarkan.
Dia dah take over kerja aku sekarang.
Kerja tukar duit kat bank2. Hehehe.

Aku just tukar note RM1, RM5 dan RM10 je.
Note RM50 tak payah tukar sebab aku tahu mesin ATM mana yang supply duit baru.
Just withdraw kat mesin ATM tu je nanti.

Sebut mesin ATM, tiba2 aku teringat pasal ATM.
Akademi Taipan Malaysia.
Syukur alhamdulillah kerana dipertemukan dengan ATM.
Tiap2 tahun ATM membuatkan hari raya aku lebih bermakna.

Ada siapa2 berminat nak bersama ATM, boleh la call/sms aku.
Nak chat pun boleh.
FB, GT, YM semua boleh.
Nak whatsapp pun boleh.
Nak line pun boleh jugak.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...