Sunday 12 August 2012

Inilah Rahsianya??

Seperti yang dijanjikan, aku nak sambung cerita dari entry sebelum ni.
Balik dari Hulu Langat, aku terus siap2 untuk misi ke LOPA.
Apa tu LOPA??
Pada yang belum tahu LOPA means London + Paris.
Siapa2 yang memilih untuk bersama kami di ATM dalam masa 2 bulan ni berpeluang untuk melancong percuma ke London dan Paris.
Kalau tak salah aku trip ni dijangka awal tahun depan.

Misi ke LOPA harini diteruskan ke Sabak Bernam.
Sepatutnya ada 2 appointment.
Tapi 1 cancel last minute.
Tak dapat dihubungi.
So macam mana respon kali ni??
Bak kata mentor aku, CDM Kamaruddin kita tunggu esok.
Kalau tanya harini semuanya positif2 belaka. Hehehe.

Yang bestnya aku nak cerita kat sini mata aku ni tak mengantuk pulak.
Padahal malam tadi tidur tak sampai 2 jam.
Lepas tu penuh aktiviti.
Ke sana ke sini naik kereta.
Biasanya mata ni kalau kena aircond mula la nak tertutup.
Tapi kali ni maintain je.
Macam tak percaya.
Tapi kena la percaya sebab ada rahsianya.
Tak payah minum tongkat ali, kopi jantan atau livita segala. Hehehe.

Inilah rahsianya.
Bio Zone Car Sterilizer.
Pasang je kat dalam kereta.

Apa kena mengena benda ni dengan tak mengantuk??
Kena try la dulu baru tahu.
Sesuai kalau nak long distance.
Sangat sesuai pada yang suka merokok dalam kereta.
Jangka hayat benda ni 3 tahun.


Berminat boleh la call/sms aku.
Kalau nak tester meh naik kereta aku je. Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...