Friday 24 August 2012

Daftar Anugerah

Kelmarin aku terbaca status kat wall FB member ATM aku.
TYI.
Dia post pasal last day untuk daftar majlis anugerah SM SSM kat Menara PGRM nanti.

Seingat aku majority group aku semua dah reply untuk pendaftaran.
Tapi aku rasa tak sedap hati pulak.
Aku terus call HQ.
TQ Michelle sebab sudi tolong check semua group aku yang naik pangkat dari Jan - April 2012.
Memang betul semua dah reply kecuali CC Hamid dan CC Ayub je.
Itupun sebab surat tak sampai2.
Aku pun ada call diorang kelmarin tapi tak dapat2.
Maklumlah tengah beraya kat kampung.
Mungkin tak ada line.
Bukan apa just risau tak sempat daftar je.

Akhirnya aku dengan selambe try sent email kat HQ.
Mewakili CC Hamid dan CC Ayub.
Nak create surat segala memang tak sempat la petang tu.
Sebab kebetulan aku pun ada urusan lain.
15 minit lepas tu aku check fon Michelle dah reply email.
Your request are successful for register.
Syukur alhamdulillah.

Tahniah pada yang bakal naik pentas Menara PGRM 8 September nanti.
Aku doakan moga kalian akan meneruskan perjuangan yang masih belum selesai ni.
Moga ia akan jadi batu loncatan untuk pergi lebih jauh lepas ni.

Jumpa anda di Puncak Kejayaan.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...